reklama

Šak víš jak to chodí, Metr

Šak víš jak to chodí, Metr. Volal mi Metr Puk, že o šéstej sa stretneme na Párovcách a potom Kalimero. A ja že OK. Venku jemne chcalo, a ve mne sa rodila predstava pohodového večera, šak víš, nitranská romantika. Sme došli do Kalimera, námestie prázdne, len sem tam nejaká rajda furt behala hore dole. Nakonec som zisteu, že je to stále tá istá, jaký stihomam, víš. Núter a ven a naopak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jak sme si sadli, Metr hneď začal o tom, čo som sa ho já stel prvý opýtať, lebo mi to behalo hlavou nejaký ten deň. A on že víš, šak som sa síce oženeu, ale medzi nami sa nič nemení, víš. V novinách hovadiny popísali, ale šak drbať na to. Dali sme si pivo. A potom druhé a hádam aj treťé. Okrem rajdy okolo furt chodeu Habera a ja už som chytal nervy. Severanka furt dokola a mne už pomaly aj zima bola. Dyk.

Metr chytal jako vždycky svoje filozofické nálady. Prechádzalo od trtkatčky až po dóležité spoločenské záležitosti. „Já som minule došou na to, že prečo má neska hiphop takú odozvu, víš,“ vyprával Metr. Kukám na neho, že jaký prechod od lamentovania na svojím károm k muzike. „Minule som kukal na dvojke voláku omšu a týpek tam čítal z biblie,“ hovoreu. „Som na to kukal jak puk, že Ježišove slová, že jaký flow, more. To bol prvý hiphoper, kámo, a jaký dobrý, že ešte čil té jeho veci po tých rokoch choďá v telke. Je to furt o tom istom, akurát rytmika sa zmenila, víš.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No kukal som na neho jak hovado, dyk, té jeho reči, ale neva. Vím, Metr, oženeu si sa, ale ništ sa nemenilo, kámo. A zaláli sme to ďalším pohárom Ježišovho nektáru.

Michal Šranko

Michal Šranko

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pedagóg, výtvarník, fotograf a domáci psychológ Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu